Szkolenie - Google Ads (AdWords) - poziom podstawowy

Gdynia
2019-11-07
To szkolenie odbyło się dnia 2019-11-07 - zobacz najnowsze dostępne szkolenia

Termin

7 listopada 2019

Miejsce

Gdynia, PPNT

Czas

09:00 - 16:00

Rezerwacja

Wolnych miejsc: 5

Opis szkolenia

Skutecznie działająca kampania Google Ads (AdWords), to dla Ciebie czarna magia? Pokażemy Ci, jak w prosty i szybki sposób możesz wypromować swoją stronę i wykorzystać to narzędzie do pozyskiwania klientów. W czasie szkolenia będziesz mógł uruchomić swoją pierwszą kampanię. Zobaczysz jakie to proste!
Nasze szkolenia to spora dawka praktycznej wiedzy, przekładów „z życia wziętych” i inspiracji do prowadzenia kampanii. Udział w warsztatach zapewni Ci uzyskanie Certyfikatu, który będziesz mógł dołączyć do swojego portfolio. Zapewniamy dzień pełen wiedzy razem z pyszną kawą i lunchem!

Przystępnie podane, mała grupa – gwarancja szybkiej nauki!

Zakres szkolenia

  • budowa konta Google Ads (AdWords) i podstawowe wskaźniki
  • dobór odpowiednich słów kluczowych
  • funkcje kierowania reklamy – możliwości wyboru grupy docelowej
  • budżety reklamowe
  • ograniczenia w prowadzeniu kampanii - na co należy uważać
  • pierwsza kampania krok po kroku
  • optymalizacja w Google Ads (AdWords), czym jest i jak o nią dbać
  • Case Study

Dla kogo?

  • specjalistów ds. marketingu i PR
  • specjalistów ds. sprzedaży
  • kierowników projektów i managerów
  • właścicieli agencji reklamowych
  • przedsiębiorców
  • hobbystów i pasjonatów marketingu internetowego.

Przekażemy Ci wiedzę praktyczną, dlatego zabierz ze sobą swój komputer (BYOD)!

To szkolenie odbyło się dnia 2019-11-07 - zobacz najnowsze dostępne szkolenia

Cena szkolenia obejmuje

7 godzin
praktycznej wiedzy

Certyfikat Imienny

dla uczestników szkolenia

Kupon
1 godzina konsultacji gratis

Materiały szkoleniowe

Kawa, napoje i lunch

Bezpłatne WiFi

Prelegenci

Łukasz Chołyst

Łukasz Chołyst

właściciel agencji marketingu internetowego Alte Media

O prelegencie

Od kilkunastu lat specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu kreatywnych strategii reklamy online. Jest specjalistą Google AdWords i Analytics. Doskonale łączy umiejętności z zakresu technologii webowych i znajomość najnowszych trendów marketingowych. Posiada doświadczenie na poziomie eksperckim w projektowaniu i wdrażaniu projektów internetowych, w tym generujących ruch nawet na poziomie 1 mln uu/mc. Od 2014 roku współpracuje przy rozwoju jednej z największych w Polsce platform e-commerce. Prywatnie miłośnik glajtów.

Certyfikaty

Miejsce

Pomorski Park Naukowo Technologiczny
Nazwa
Gdynia, Pomorski Park Naukowo Technologiczny
Adres
81-451 Gdynia
aleja Zwycięstwa 96/98
Parking
Parking podziemny PPNT

Mapa Google



To szkolenie odbyło się dnia 2019-11-07 - zobacz najnowsze dostępne szkolenia

Tak wyglądają nasze szkolenia:

Opinie Klientów

  • Szkolenia Alte Media nacechowane są dużym profesjonalizmem. Duży poziom wiedzy, wiarygodność przekazu prezentowanej treści oraz wysokie umiejętności interpersonalne szkoleniowców. W dalszym ciągu korzystamy z ich usług!
    Anna Berg

    Anna Berg

    przedstawiciel Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości

  • Praktyczna wiedza i miła atmosfera. Informacje przekazywane są w przystępny sposób, rzeczowo odpowiadają na pytania. Da się wyczuć pasję i zaangażowanie. Na ich szkolenia zawsze brakuje wolnych miejsc!
    Małgorzata Lipska

    Małgorzata Lipska

    kierownik Zespołu Organizacyjnego Pracodawców Pomorza

  • Bardzo się cieszę z udziału w szkoleniu prowadzonym przez Alte Media. Dawka wiedzy, która została przekazana rzeczowo oraz przystępnie, okazała się niezbędna przy prowadzeniu mojej firmy. Pełen profesjonalizm!
    Monika Staniecka

    Monika Staniecka

    doradca wizerunku biznesowego. dress code, psychologia kolorów, savoir-vivre biznesowy

  • Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z podmiotami dysponującymi różnymi budżetami wiedza, którą się dzielą jest aktualna i, co najważniejsze, praktyczna i dobrze dopasowana do potrzeb odbiorców.
    Paweł Banaszak

    Paweł Banaszak

    partner zarządzający Words&Co

  • Merytoryczne spotkanie w małej grupie. Pracowaliśmy na konkretnych przykładach. Prowadzący odkrył przede mną kilka ciekawych zakamarków "AdWordsów" i wskazówkami dotyczącymi używania darmowych narzędzi do optymalizacji.
    Paweł Korzenecki

    Paweł Korzenecki

    dyrektor marketingu w Profit Plus Sp. z o.o.


  Jesteśmy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych


regulamin szkoleń | regulamin i polityka prywatności | wszystkie prawa zastrzeżone © 2016-2019 Alte Media | realizacja dwakroki.com