Szkolenie Google ADS

cena już od 590 zł

Najbliższe terminy szkoleń

30 | 31
styczeń
Gdynia

Czego się nauczysz

Podczas naszego szkolenia pokażemy Ci, jak w prosty i szybki sposób możesz wypromować swoją stronę z Google Ads! Nauczymy Cię tworzenia skutecznych kampanii oraz wykorzystywania ich do pozyskiwania klientów i zwiększenia sprzedaży. Dzięki Case Study, a zwłaszcza praktycznym ćwiczeniom skutecznie przyswoisz nowe umiejętności.

W czasie szkolenia na poziomie podstawowym uruchomisz swoją pierwszą kampanię. Zobaczysz, jak wiele możesz osiągnąć dzięki Google Ads!

Korzystasz już z Google Ads? Dzięki szkoleniu na poziomie rozszerzonym podniesiesz efektywność swojej kampanii! Pokażemy Ci, że reklamy Display są skuteczne, Gmail to nie tylko skrzynka pocztowa, co zyskasz dzięki YouTube i kampaniom na urządzeniach mobilnych.

Łukasz Chołyst

#DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ

Zakres szkolenia- podstawowy

  • budowa konta Google Ads (AdWords) i podstawowe wskaźniki
  • dobór odpowiednich słów kluczowych
  • funkcje kierowania reklamy – możliwości wyboru grupy docelowej
  • budżety reklamowe
  • ograniczenia w prowadzeniu kampanii - na co należy uważać
  • pierwsza kampania krok po kroku
  • optymalizacja w Google Ads (AdWords), czym jest i jak o nią dbać
  • Case Study

Zakres szkolenia- rozszerzony

  • zaawansowane opcje optymalizacji kampanii
  • kampania w sieci reklamowej AdWords (Ads) - praktyka
  • skuteczne komunikaty marketingowe - case study
  • ustawianie kampanii na urządzeniach mobilnych - praktyka
  • śledzenie połączeń telefonicznych w Ads
  • YouTube i jego rola w pozyskiwaniu klienta
  • remarketing dynamiczny a zwykły
  • Analytics i Ads, jak wykorzystać ich synergię

Dla kogo

Przede wszystkim do osób, które chcą wykorzystać reklamę internetową po to, by zwiększyć zyski firmy - specjalistów ds. marketingu i PR oraz ds. sprzedaży, kierowników projektów i managerów, właścicieli agencji reklamowych, a także przedsiębiorców pasjonatów marketingu internetowego!

Agenda

Szkolenie Google Ads (AdWords) podstawowe


09:00-09:50 Blok I
Rola Google Ads w marketingu
09:50-10:00 Przerwa kawowa
10:00-11:20 Blok II
Co musimy wiedzieć, zanim włączymy kampanię Google Ads
11:20-11:30 Przerwa kawowa
11:30-13:00 Blok III
Przygotowanie i uruchomienie kampanii Google Ads
13.00-14:00 Przerwa na lunch
14:00-14:50 Blok IV
Optymalizacja kampanii, czyli jak dbać o lepsze efekty
14.50-15:00 Przerwa kawowa
15:00-16.00 Blok V
Pomiar efektów kampanii

Szkolenie Google Ads (AdWords) rozszerzone


09:00-10:30 Blok I
Zaawansowana optymalizacja kampanii
10:30-10:45 Przerwa kawowa
10:45-11:45 Blok II
Sieć Reklamowa Google - praktyczne uruchomienie kampanii
11:45-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Blok III
Kampania graficzna i video
13.00-14:00 Przerwa na lunch
14:00-14:50 Blok IV
Kampanie kierowane na urządzenia mobilne
14.50-15:00 Przerwa kawowa
15:00-16.00 Blok V
Remarketing, jak wykorzystać jego potencjał w praktyce

PRZEKAŻEMY CI WIEDZĘ PRAKTYCZNĄ, DLATEGO ZABIERZ ZE SOBĄ SWÓJ KOMPUTER (BYOD)!

Co od nas zyskasz

7 godzin
praktycznej wiedzy

Certyfikat
imienny

1 godzinę
indywidualnej konsultacji

Opracowane materiały szkoleniowe

Naukę przez case studies z branż reprezentowanych przez uczestników

Szkolenie w małej grupie uczestników

W pakiecie

Kawa, napoje i lunch

Dogodna lokalizacja

Bezpłatne WiFi

Szkolenie poprowadzi

Łukasz Chołyst

Specjalista Google Ads

Od kilkunastu lat specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu kreatywnych strategii reklamy online dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Jest ekspertem z zakresu Google Ads i Analytics. Zajmującym się tworzeniem, optymalizacją oraz analizą kampanii w wyszukiwarce. Wykorzystuje przede wszystkim reklamy tekstowe, produktowe, ale również te, wykorzystujące YouTube i Gmail. Łukasz doskonale łączy także swoje umiejętności z zakresu technologii webowych ze znajomością najnowszych trendów marketingowych, by tworzyć jeszcze skuteczniejsze kampanie Google Ads.

Chętnie przekazuje swoją wiedzę uczestnikom szkoleń i warsztatów.

UCZ SIĘ OD PRAKTYKÓW I ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT

Miejsce

Pomorski Park Naukowo Technologiczny
Nazwa
Pomorski Park
Naukowo Technologiczny
Adres
81-451 Gdynia
aleja Zwycięstwa 96/98
Parking
Parking podziemny PPNT
Jak do nas dojechać?
  • SKM-ką: stacja docelowa Gdynia Redłowo
  • Autobusem: przystanek docelowy Redłowo SKM - Park Technologiczny (al. Zwycięstwa)
  • Samochodem: wjazd na podziemny parking PPNT od ulicy Stryjskiej. Parking jest odpłatny
  • Rowerem: stacja Mevo jak i parking rowerowy dostępne przy budynku

Nie czekaj i zapisz się

Już tylko krok dzieli Cię od spotkania z nami. Wypełnienie poniższego formularza zajmie Ci tylko chwilę. Gdybyś się jednak jeszcze wahał, pomyśl, ile korzyści przyniesie Ci szkolenie z naszymi ekspertami!


Wprowadź kod rabatowy, który posiadasz:



cena od: 590 zł netto / 725,70 zł (z VAT)

Tak wyglądają nasze szkolenia:

Opinie Klientów

  • Świetna atmosfera i ludzie prowadzący szkolenie. Dowiedziałem się wiele użytecznych informacji, które już wykorzystuje w prowadzeniu mojej firmowej strony www.
    Krzysztof Kaszubowski

    Krzysztof Kaszubowski

    właściciel agencji reklamowej NGRAW

  • Bardzo się cieszę z udziału w szkoleniu prowadzonym przez Alte Media. Dawka wiedzy, która została przekazana rzeczowo oraz przystępnie, okazała się niezbędna przy prowadzeniu mojej firmy. Pełen profesjonalizm!
    Monika Staniecka

    Monika Staniecka

    doradca wizerunku biznesowego. dress code, psychologia kolorów, savoir-vivre biznesowy

  • Praktyczna wiedza i miła atmosfera. Informacje przekazywane są w przystępny sposób, rzeczowo odpowiadają na pytania. Da się wyczuć pasję i zaangażowanie. Na ich szkolenia zawsze brakuje wolnych miejsc!
    Małgorzata Lipska

    Małgorzata Lipska

    kierownik Zespołu Organizacyjnego Pracodawców Pomorza

  • Szkolenia Alte Media nacechowane są dużym profesjonalizmem. Duży poziom wiedzy, wiarygodność przekazu prezentowanej treści oraz wysokie umiejętności interpersonalne szkoleniowców. W dalszym ciągu korzystamy z ich usług!
    Anna Berg

    Anna Berg

    przedstawiciel Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości

  • Merytoryczne spotkanie w małej grupie. Pracowaliśmy na konkretnych przykładach. Prowadzący odkrył przede mną kilka ciekawych zakamarków "AdWordsów" i wskazówkami dotyczącymi używania darmowych narzędzi do optymalizacji.
    Paweł Korzenecki

    Paweł Korzenecki

    dyrektor marketingu w Profit Plus Sp. z o.o.


  Jesteśmy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych


regulamin szkoleń | regulamin i polityka prywatności | wszystkie prawa zastrzeżone © 2016-2020 Alte Media | realizacja dwakroki.com